O Kancelarii

• Wykwalifikowany Adwokat

• Bogate doświadczenie

• Doskonały mediator

• Kancelaria zapewnia kompleksową obsługę prawną osób prywatnych i firm.
  • Indywidualne podejście do każdej sprawy umożliwia skuteczne rozwiązywanie problemów prawnych.
  • Kancelaria gwarantuje profesjonalizm, rzetelność oraz zaangażowanie.
  • Usługi adwokackie obejmują porady prawne, reprezentację przed sądami i innymi organami oraz obsługę przedsiębiorców na etapie działań przedsądowych, a także w trakcie wykonywania zapadłych orzeczeń.
  • Dzięki uprawnieniom mediatora sądowego, Adwokat Magdalena Piekarska prowadzi mediacje w każdego rodzaju sprawach sądowych, jak również na etapie przedsądowym.
  • Kancelaria jest godnym zaufania partnerem, a każdą sprawę, którą powierzają nam Klienci, traktujemy indywidulanie, dobierając najbardziej optymalne metody działania.

Adwokat Przemyśl

Magdalena Piekarska

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

W latach 2006-2010 odbywała aplikację adwokacką  zdobywając doświadczenie zawodowe, jak również odbywając praktykę w Prokuraturze Rejonowej w Jarosławiu oraz Kancelarii Notarialnej.

W 2010 roku zdała  egzamin adwokacki i uzyskała wpis na listę adwokatów przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Rzeszowie. Od tego czasu nieprzerwanie wykonuje zawód adwokata. W 2020 r. uzyskała uprawienia do występowania jako mediator w postępowaniu sądowym i pozasądowym.

Od 2015 roku świadczy pomoc prawną w ramach nieodpłatnej pomocy prawnej Ministerstwa Sprawiedliwości.

Podchodzimy indywidualnie do każdej sprawy, w maksymalnym stopniu realizując interes Klienta.

adwokat przemysl

Zadzwoń: +48 532-522-559